top of page

Mijn weg naar 5 Obstacle Runs in 2016


Hallo en welkom op mij blog!

Mijn naam is Shorombo Mooij en ik ben eigenaar van Sho's Bootcamp. Ik heb voor mijzelf een doel gesteld voor 2016. Ik wil meedoen aan ten minste 5 obstacle runs. Omdat ik weet dat dit de interesse heeft van veel mensen en steeds meer mensen er aan denken om ook een keer mee te doen leek het mij leuk om mijn ervaringen met jullie te gaan delen. Ik zal hier dan ook schrijven over de voorbereiding en de weg naar mijn obstacleruns. Ook voor mij is dit een ontdekkingsreis dus jullie gaan samen met mij ontdekken. Ik zal onder andere schrijven over de manier hoe ik train, over de kleding en accesoires die ik gebruik, over mijn ervaring met mijn SJCAM action camera. Ik neem jullie mee in mijn voorbereiding, tijdens de runs en achteraf in de analyse.

Ben je benieuwd naar mijn ervaring, houd deze blog dan goed in te gaten via mijn facebook pagina of via een RSS feed.

Shorombo Mooij

3 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page