top of page

Wil jij ook de Forever Living C9 Cleaning kuur proberen?


Ik ben nu meer dan een week klaar met de kuur en ben achter de schermen druk bezig geweest. Mijn voornaamste reden om deze kuur te doen was juist om het zelf te ervaren en te kijken of dit interessant zou zijn voor mijn klanten. Mijn ervaringen zijn zo positief en ik echt denk dat er een heleboel mensen super veel profijt van zullen hebben. Daarom heb ik besloten dit al dan niet in combinatie met aanvullende services te gaan aanbieden aan mijn klanten. Meer informatie waar welke pakketten ik ga aanbieden kan je hier vinden.

Niet alleen fysiek maar ook een mentale boost

Tijdens mijn kuur heb ik veel mensen verteld dat ik ermee bezig was. Ik merkte dat mensen heel geïnteresseerd waren en er het fijne van wilde weten. Ook kreeg ik veel reacties op mijn blog van mensen die dit eigenlijk zelf ook wel zouden willen doen. Veel mensen zijn met voeding bezig en meestal komt dit omdat mensen ervaren dat zij minder energie hebben dan ze zouden willen. Ze voelen zich niet vitaal, niet fit en gaan op zoek naar een oplossing. Ze beginnen te experimenteren met andere manieren van eten, diëten, vitaminepillen, meer bewegen, e.t.c. maar boeken nog niet het gewenste resultaat. Ik denk dat dit product een heleboel mensen kan helpen. Deze kuur is veel meer dan een middel om af te vallen en zo zal ik het ook niet promoten. Als je dit goed doet haal je er niet alleen fysiek wat uit maar creëer je ook mentaal een momentum die je kan doorpakken. Alleen al de ervaring zal een stukje bewustwording zijn welke heel belangrijk is voor een eventueel vervolgtraject. Je gaat ervaren hoe anders je je fysiek maar vooral ook mentaal kan voelen en wat voor een grote invloed voeding kan hebben op je energieniveau en eigenlijk op je algehele welbehagen. Je gaat ervaren dat je best zonder eten of met minder eten kan en dat je genoeg wilskracht hebt om er echt voor te gaan. En ook dat laatste is belangrijk want wanneer je de stap neemt dan geef je een signaal aan jezelf dat jij bereid bent ervoor te gaan. Je zegt als het ware tegen jezelf: IK KAN DIT EN IK GA HET DOEN! En zeg nou zelf, hoe lekker voelt het als je dat vol overtuiging tegen jezelf kan zeggen?!?!?! Door dit signaal zal je je veel krachtiger voelen, vol zelfvertrouwen. Eigenlijk hebben we in het Nederlands hier geen goed woord voor maar in het Engels heet het: Empowering. Je zult trots zijn op jezelf dat je de stap neemt en helemaal als je het na 9 dagen gewoon hebt vol gehouden! En daar stopt het natuurlijk niet, dat is pas het begin van jouw nieuwe lifestyle-change toch? Want ook jij verdient het beste!

De kuur en mijn visie

Ik zie deze kuur als een mooi product welke mensen helpt met een schone lei te gaan beginnen aan een nieuwe levensstijl Ik zou dit dan ook niet willen bestempelen als een dieet met het doel gewicht te verliezen. Je zult naar alle waarschijnlijkheid gewicht gaan verliezen maar je moet dit zien als het resetten van jouw lichaam. Met deze kuur creëren we een nulpunt van waaruit jij dan, al dan niet met mijn hulp, kan gaan werken aan een duurzame, gezonde levensstijl. Dit zou bestaan uit een stukje coaching op gebied van voeding, bewegingsadvies en mindset coaching. Kijk hier voor de pakketten die ik ga aanbieden.

Forever Living heeft een uitgebreid assortiment met producten welke juist gericht zijn op een lifestyle change. Je kan er dus aansluitend ook voor kiezen om met behulp van een aanvullende kuur verder te gaan.

30 views0 comments
bottom of page