top of page

Healthy living mythe 1. Gezond eten is minder lekker.

Wanneer ik met klanten werk merk ik dat wat hen het meest in de weg zit associaties zijn. Vaak hebben mensen verkeerde associaties met gezond leven en denken ze daardoor dat een nieuwe gewoonte een opoffering zou zijn. Eén van die associaties is dat gezond eten minder lekker is. Verder van de waarheid kan dit niet zijn. Gezond eten is vaak veel gevarieerder, veel diverser en je zult andere dingen gaan eten dan je dagelijkse broodje kaas en worst. Gezond eten is EN gezonder EN lekkerder! Neem dit maar aan van een foodie als ik. Zie gezond eten als een avontuur. Ik garandeer je, je leven zal er een stuk kleurrijker van worden en je zult je nog lekkerder voelen ook. En psst wist je ook dat je door gezond eten er beter uit gaat zien? 

Op de afbeelding:

Huevos Rancheros met een twist 

Ingrediënten:

Eieren 

Spinazie 

Knakworstjes (beetje smokkelen mag best) 

Tortilla van mais

Zwarte bonen als spread

Zelfgemaakte salsa van:

Tomaten

Knoflook 

Rode ui

Rode peper

Limoensap

Olijfolie 

Tabasco 

Koriander 

Zout en peper

Volg mijn pinterest voor meer lekkere recepten! 

2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page