top of page

Review van Roeselien. "Ik heb de C9 kuur als positief ervaren en ben vastbesloten om op deze vo

Naam Roeselien

Vrouw, 40 jaar

Resultaat na 9 dagen 5kg afgevallen en weer hernieuwde motivatie op te werken aan een duurzame leefpatroon

C9 heeft voor mij datgene gebracht wat ik eruit wilde halen namelijk een ommekeer met betrekking tot eten en mijn eetpatroon. Ik wilde al een tijdje mijn huidige patronen doorbreken maar dit lukte me niet goed. Dit leek mij een perfecte kans om dat nu eindelijk wel te doen.

Ik heb voorheen wel al detox programma’s gedaan maar nooit langer dan 5 dagen. De 9 dagen waren voor mij wel erg lang en ik merkte dat het voor mij een hele uitdaging was dit vol te houden. Mede dankzij Shorombo zijn motiverende woorden heb ik het toch de volle 9 dagen volgehouden en achteraf ben ik trots op mijzelf dat het mij gelukt is.

Mijn bevindingen:

  • C9 is voor mij geschikt als detox en dat moet het ook zijn. Dat je erbij afvalt is een mooie bijkomstigheid (ik viel 5 kg af) maar kwam er ook snel weer 2 aan.

  • De detoxkuur is zeer geschikt voor mensen die een ommekeer in eetpatroon willen creëren en/of willen detoxen maar het is belangrijk dat je daarna ervoor zorgt dat je hierop voortborduurt.

  • Wanneer je als doel hebt af te vallen kan het zijn dat je achteraf teleurgesteld bent wanneer blijkt dat je weer bent aangekomen. Het is belangrijk dat je na de kuur meteen ervoor zorgt dat je op goede voet doorgaat met je eetpatroon.

  • Het feit dat je veel variatie kan aanbrengen in de shakes is een plus. Verder is het boekje dat erbij zit super handig en begeleid je van A tot Z door het hele proces. Bovendien werkt het heel motiverend.

Over het algemeen heb ik het positief ervaren en ben ik vastbesloten om verder te gaan en een gezond en duurzaam eetpatroon te creëren. Aansluitend heeft Shorombo mij nog een aantal weken begeleid bij mijn voeding.

Shorombo heeft me de bevestiging gegeven over wat wel en niet goed voor me is en me er weer goed op gewezen dat ik bewuster met mijn eten kan omgaan. Door juist goed te letten op genoeg eiwitten en vooral mijn ontbijt en lunch aan te passen heb ik minder last van cravings. Bovendien heeft hij mij weer laten inzien dat ik af en toe gewoon te weinig eet.

13 views0 comments
bottom of page